Ma - Do 9:00 - 17:00, Vr 9.00-13.00 Maandag en donderdag 12:00 - 13:00

Van Jole & Prins

Welkom, wij helpen je graag verder!

Bekijk deze shape op Van Jole & Prins
Bekijk deze shape op Van Jole & Prins
Bekijk deze shape op Van Jole & Prins
Bekijk deze afbeelding op Van Jole & Prins
Welkom bij

Van Jole & Prins Psychologenpraktijk

Welkom bij onze praktijk, gespecialiseerd in de behandeling van diverse psychische klachten, waaronder klachten bij tinnitus, hyperacusis, gehoor- en communicatieproblematiek.


Momenteel kunnen wij niet voldoen aan de treeknorm  (https://www.zorgcijfersdataban…) en hanteren wij een aanmeldstop en kan je je niet aanmelden of op onze wachtlijst worden geplaatst. 


Je kan contact opnemen met jouw zorgverzekeraar en vragen om wachtlijstbemiddeling. Zij kunnen je dan helpen om een psycholoog te vinden die een minder lange wachttijd heeft. Jouw zorgverzekeraar kan je ondersteunen, zodat je binnen 4 weken vanaf jouw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).





Heb je met spoed hulp nodig buiten kantooruren? Dan raden wij je aan om contact op te nemen met de huisartsenpost in jouw regio.

Ons behandelaanbod

Bekijk ons behandelaanbod.

Bekijk deze afbeelding van Mindfulness op Van Jole & Prins

Mindfulness

Wat is mindfulness?

Bekijk deze afbeelding van CGT op Van Jole & Prins

CGT

Wat is CGT (cognitieve gedragstherapie)?

Bekijk deze afbeelding van EMDR op Van Jole & Prins

EMDR

Behandeling met EMDR (Eye Movement Desensitization and Reprocessing)

Reviews

Cliëntervaringen

Wij meten de tevredenheid van onze cliënten met de Consumer Quality Index GGZ. Dit is een gestandaardiseerde methode om cliëntervaringen in de zorg te meten. De CQI-vragenlijst vul je na afloop van je behandeling in.

Onze cliënten (N= 19) gaven ons in 2023 een gemiddeld rapportcijfer van 9,1. Andere uitkomsten van de CQI-vragenlijst op een schaal van 1 tot 5 waren:

Bejegening: 4,9 – Informatiebehandeling: 4,65 – Samen beslissen: 4,3 – Uitvoering behandeling: 4,44.